Training communicatie coronamaatregelen

Communicatie, misschien wel het belangrijkste wat er is. Door “slechte” communicatie ontstaat er ruis op de lijn, wat om kan slaan in onbegrip. Wij geven communicatietrainingen, waarbij we inzoomen op cases die voorkomen rondom de coronamaatregelen.

Inhoud van de training

Met deze training krijg je meer inzicht in jouw eigen gedrag en dat van anderen. Je gaat aan de slag met sociale vaardigheden en leert effectiever communiceren en omgaan met andere mensen. Er ontstaat wederzijds begrip, je gaat prettiger samenwerken en behaalt betere resultaten. Door de juiste communicatie creëer je begrip bij mensen die sceptisch zijn en/of niet mee willen werken met de nieuwe maatregelen.

Voor wie?

De training communicatie is bedoeld voor personen die hun communicatieve vaardigheden willen verbeteren, met als doel een betere communicatie op de werkvloer en/of daarbuiten. Hierbij maakt het niet uit of je een technisch medewerker, helpdesk medewerker, commerciële binnendienst-medewerker, planner of administratief medewerker bent.

De training is geschikt voor iedereen die de communicatie op het werk met klanten, collega’s en leveranciers wil verbeteren. 

Deze training is met name gericht op medewerkers die de coronamaatregelen moeten communiceren op een afdeling of werkplek. En die vervolgens medewerkers of bezoekers moeten aanspreken op het niet naleven van deze maatregelen. Niet iedereen zal hierop positief op reageren. De training weerbaarheid is onderdeel van de communicatietraining. De training communicatie gaat een stap dieper.

Groep en tijdsduur

Deze training is geschikt voor een groep tussen de 4 á 8 medewerkers. Deze training duurt 8 uur. De weerbaarheidstraining is een onderdeel van deze training.

Bekijk ook de training weerbaarheid coronamaatregelen >>